2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
خرید ساعت مچی کاسیو 554

خرید ساعت مچی کاسیو 554

زیباترین ساعت کمپانی کاسیو طبق نظر سنجی کاربران در فوریه ی سال گذشته یک ساعت بسیار هیجان انگیز با طراحی شیک مخصوص جوانان خوش سلیقه و مشکل پسند اگر میخواهید در مجالس انگشت نما شوید این بهترین انتخاب است ساعت مچی کاسیو 554 انخاب جوانان خوش سلیقه رنگبندی این ساعت بسیار متوع بوده و در رنگ های نقره ای ، مشکی و آبی موجود میباشد برای خرید روی دکمه خرید پستی در زیر کلیک نموده و فرم مورد نظر را پر نمایید تا در کمترین زمان ممکن محصول به درب منزل شما ارسال شود .


سایت خرید ساعت مچی کاسیو 554

ساعت مچی مردانه کاسیو اصل دارای گارانتی معتبر شکذت توسعه تجارت بوده و در صورت نارضایتی میتوانید با هماهنگی تا مدت 7 روز آن را برگشت داده و پول خود را پس یگیرید . برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید .

مشخصات ساعت کاسیو 554 :

  • برند ساعت :CASIO EDIFICE EF-554
  • تولید شده : تحت لیسانس کاسیو ژاپن
  • وضعیت موتور ساعت :تک موتوره – به همراه روز شمار
  • وضعیت فیزکی ساعت :شیشه ضد خش / بنداستیل / صفحه مشکی و سفید و آبی
  • 7 روز گارانتی برگشت کالا


نمایندگی فروش CASIO EDIFICE 554

ساعت مچی کاسیو CASIO EDIFICE 554 با طراحی بسیار جذاب از هم اکن.ن در فروشگاه اینترنتی ایران ارنا با گارانتی معتبر به فروش میرسد . جنس بند این ساعت از استیل درجه و با کیفیت بوده ، دارای یک موتور پرسی قوب (تحت لیسانس ژاپن) و شیشه و بندهی ضد خش میباشد ساعت کاسیو 554 ضد آب میباشد . هنگام ثبت سفارش رنگ مورد نظر خود را در قسمت توضیحات وارد نمایید .


خرید اینترنتی پستی ساعت مچی کاسیو 554


اگر به دنبال ساعتی با کیفیت ، زیبا و طول عمر بالا میگردید ما ساعت 554 کاسیو را ببه شما پیشنهاد میکنیم یکی از با داوم ترین ساعت های موجود از کمپانی معتبر کاسیو که یکی از معروف ترین شرکت های سازنده ی ساعت در ژاچن میباشد و سالانه سود قابل توجهی را ازان خود میکند .

خرید ساعت مچی کاسیو 554

روش خرید از فروشگاه ساعت مچی :

برای خرید ساعت مچی مردانه کاسیو CASIO EDIFICE 554 روی دکمه خرید پستی زیر کلیک کرده و مشخصات خود را بصورت کامل وارد نمایید تا ما با شما تماس گرفته و پس از تایید محصول شما را ارسال کنیم و بعد از تحویل گرفتن کالا وجه خود را به مامور پست پرداخت نمایید .


برای خرید کیک نمایید

قیمت ساعت کاسی 554 با تخفیف و گارانتی 32000 تومان


قیمت ساعت مچی کاسیو 554 اصل


فروشگاه ساعت مچی کاسیو 554


ساعت مچی کاسیو 554

ساعت مچی کاسیو 554 با 30 درصد تخفیف عرضه میشود


| [ ]
32000 تومان